Ναζίμ Χικμέτ, 22 Σεπτέμβρη 1945.

Ναζίμ Χικμέτ

Ναζίμ Χικμέτ

Διαβάζω βιβλία:

μέσα τους βρίσκω Εσένα,

ακούω τραγούδια: μέσα τους ΕΣΥ.

Κάθομαι να φάω το ψωμί μου:

ΕΣΥ κάθεσαι άντικρυ μου,

δουλεύω:

άντικρυ μου ΕΣΥ.

ΕΣΥ, που είσαι “παντού και πάντα” κοντά μου,

δε μπορώ να Σου μιλήσω,

τη φωνή Σου δε μπορώ να ακούσω.

[τα ποιήματα των 9-10 μ.μ. (εκδοτικό ΘΕΜΕΛΙΟ, πέμπτη έκδοση, μετάφραση Π. Μάρκαρη, σελ. 15)].

This entry was posted in ΠΟΙΗΣΗ and tagged . Bookmark the permalink.

2 Responses to Ναζίμ Χικμέτ, 22 Σεπτέμβρη 1945.

  1. Μπράβο για την ανακάλυψη.
    Ερωτικότατος Ν. Χικμέτ.
    Όπως έχω πει πολλές φορές, μόνο αυτοί που υποφέρουν στη ζωή τους για τον περίγυρο είναι ικανοί να γράψουν-με ειλικρίνεια-για τον Έρωτα!

  2. Παράθεμα: Ναζίμ Χικμέτ, 22 Σεπτέμβρη 1945. | OUT-SIDER

Γράψτε ένα σχόλιο.

